Solução: Conhecimento: porque aprendemos a respeitar aquilo que conhecemos.

Inglês- 3a prova: Like, Don’t Like, Hate, Love./ Activities.

segunda-feira, 3 de maio de 2010
OOOI GENTE!
Vamos agora ver as atividades!
Preste Bastante Atenção! Pois vai cair na prova!
  1. Hiking – Trilha
  2. Swimming – Nadar/ Natação
  3. Rapelling – Rapel
  4. Scuba-diving – Mergulho
  5. Snorkeling – Mergulho com Snorkel
  6. Canoeing – Canoagem
  7. Horse-riding – Passeio a cavalo
  8. Cycling – Andar de Bicicleta
  9. Reading – Ler
  10. Playing Voleyball – Jogar vôlei
  11. Dancing – Dançár
  12. Sunbathing – Tomar sol
  13. Watching TV – Assistir TV
  14. Listening to Music – Escutar música
  15. Playing Video Games – Jogar Video Game
  16. Playing de Guitar – Tocar a guitarra
  17. Camping – Acampar
  18. Skiing – Esquiar
  19. Singing – Cantar
  20. Talking to Friends – Falar com os amigos.
  21. Eating - Comer
Nossa! Isso parece, mas não é tão difícil assim!
Ok, e agora vamos aprender a falar: eu odeio, eu não gosto, eu gosto, eu amo, etc.
  1. Love: Amo
  2. Like: Gosto
  3. Don’t Like: Não gosto
  4. Hate: Odeio
Ok! Agora que ja aprendemos, vamos aprender a falar frases. Eu vou fazer de acordo com o que EU gosto, amo, odeio, etc.
  • I Love: Talking to friends, listening to music, swimming, playing volleyball and playing handball.
  • I like: Horse-riding, reading, dancing and camping.
  • Don’t Like: Portuguese, Math and Bieber. s:
  • Hate: Geograph, drink soda.
  • I love eating: Fast Food, pizza and sushi s2s2s2s2
  • I love listening to: Lilly Allen, Kelly Clarkson, Queen, Plain White T’S, Green Day, Backstreet Boys, Akon.
  • I love reading: Augusto Cury and books of Editora Fundamento.
  • I love watching: Animal Planet, A&E, Fox, Disney Channel, Nickelodeon and TVZ s2s2s2s2
E agora… algumas outras frases:
  1. He hate watching TV. And you?
  2. She love Talking to friends. Me too.
  3. My brother love reading books of Ruth Rocha. Me too.
  4. I love watching A&E and TVZ, but my mother love watching Globo and Band.
  5. I love listening to Akon, Backstreet Boys and Green Day. But my friends love listening to Bieber.
É ISSO AÍ PESSOASSSSS!
TCHAU! I HAVE TO GO NOW!!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário